Overnite wif En. Suami tersayank. Epi besday abg !!!

Hapy Birthday To you,
Hapy Birthday to you,
Hapy Birthaday To Abang,
Hapy Birthday To you.

Betul ker saya nyanyi lagu ni ek? ntah.....suke hati ler betul ker x. Kalau silap, anggap jelah lagu ni versi ciptaan sendiri.Hehehe....

Lagu ni tak penting...yang lebih penting, malam tadi SAYA & EN. SUAMI telah ber'overnite' sempena Besday dia yang ke-23 (walaupom dia sentiasa perasan sweet~17. Sabor jelaaaa...). Waaaaaaaaa....hati berbunga-bunga sambil nyanyi2 lagu 'Hatiku Penuh Dengan Bunga Kecuali Bunga Taik Ayam'. La la la la la.Wahhhhh...Sesuka hati jer mencipta lagu! 

EN.SUAMI telah memberikan saya 1 syarat penting untuk ber'overnite' , DILARANG TIDUR, TERTIDUR, MENIDURKAN mahupun SENGAJA TERTIDUR sepanjang tempoh tersebut. Sekiranya ianya terjadi, maka kepala saya akan diketuk. Hahaha...sungguh kejam syarat itu.

Sesungguhnya dia lebih tahu akan kelemahan diri ini.....CEPAT MENGANTUK & CEPAT TERTIDUR. 

Jom darling jalan-jalan round kampung tgk gambar kitaowang. Hakhak......



@ taman syahbandar, Kuala Terengganu







@ hadapan Istana Maziah, Kuala Terengganu.



Ketenangan angin malam buatkan aku ingin terbang. Amat mendamaikan...
Wahhhhh...jiwang gitussss!






Baju jersi idaman






Ni makanan wajib beli bila kitaowang kluar. 
Wafer coklat + peanut......yummmmy!



On the way nak balik dah ni.
Saje jer pakai cermin mata hitam untuk mengcoverline 
kalau2 tertido. Hehehe....
Tapi tetap ketahuan, kena ketuk kepala.


Mesti tertanya-tanya kan....cakap kuar overnite sempena besday EN. SUAMI tapi mana kek & adiah. Huahua ~Jawapannya:

1) Hadiah besday

Hadiah Besday tahun ni adalah baju yang EN.SUAMI pakai. Nampaknya xsupriselah kan, belum pun 31.7.2011 tapi adiah dah bagi. Memang pom....sebab saya ada satu sikap yang tidak sabar. Bila dah beli adiah, xsabar2 nak bagi n tengok reaksi EN.SUAMI....so, motifnya bagi jelah walaupun tarikh besday belum sampai. Huahuahua....sesuka ati saya jer kan.

2) Kek

Kek plak xsempat nak beli coz malam tadi lepas Solat Isyak baru kluar, so kedai kek dah tutup bila sampai sana. Sedihkan.....huahuahua. Sesungguhnya saya lebih sedih berbanding EN.SUAMi bila kedai kek tutup coz saya sebenarnya yang beria2 nak makan kek. (Kebingungan EN.SUAMI buat sementara waktu ~ siapa punya besday ni, aku ker dia? hahaha)

Motifnya ---------> bersabarlah wahai EN.SUAMI dengan kerenah wife mu yang tersayank ini.Luv u Much.

Nak tujukan ucapan untuk EN.SUAMI boleh x?
Boleh lah erkkkk.....Plizzzz.
Haruslah boleh, ni kan blog kau. Hahaha....

Selamat hapy besday abg,
Selamat menyambut hari lahir abg,
Selamat menjadi lebih dewasa abg,
Selamat memikul tgjawab sebagai suami di usia 23thn abg,
Selamat berbahagia dengan kehidupan baru, Luv u so much.
(Wahhhh...banyaknyer 'selamat', HARUSLAH sebab SAYA syg DIA)

 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...