Hasil kerja tangan dan kaki kuuu!

Assalamualaikum......

Arini aku buat satu lagi keje yang berpaedah kat pejabat ni.Asal wat keje mesti dekat pejabat....haruslah, sebab dekat umah aku xda masa nak buat keje2 gni.Keje umah dah berlambak2 nunggu aku....ngeh3.

Skang ni aku membuzykan diri buat persiapan untuk majlis kawen bulan depan...so,tadi aku pergi Era Nona beli barang2 ckit.Sambil round2 dlm kedai tu, ternampak plak satu bunga yang dia gubah.Kat tengah2 tu ada plak riben...cantik lah plak. Maka timbullah idea aku nak wat menda yang sama....aku pom belilah kertas yang dipanggil 'Paper Twist'.


Haaaaa....gnilah rupa paper twist tu. Ia dipanggil paper twist sebab kertas tu di twist sampai jadik mcm seurat tali padahal bila dibukak ianya boleh jadik lebar macam dalam gambar tuuu!

Ni plak gambar yang aku dah siap buat riben dari Paper Twist.....



Hehehehe...sila abaikan muka ku yang bulat.Fokuskan hanya kepada riben, hasil kerja tangan dan kaki ku jer. Cantik lah jugak....lagipom ni first time aku usaha untuk create and buat sendirikkkk!....sebelum ni asyik puji yang orang buat jek. 

Buku tu. adiah dari tunang tersayankkk....nama jer diari tapi tak da nya aku rajin sesangat nak tulis diari. Dalam tu, yang ada just list barang-barang yang dah dibeli untuk majlis kawen next month.Ngeh3....

Sebenarnya planning untuk riben tu...aku nak hias untuk dalam bilik nanti.bila dah gabung ngan bunga2an mesti lagi berseri-serikan....i got it!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...