DiHaRi PerSanDinGanKu....

Assalamualaikum wahai penghuni alam ciptaan Allah..haha.

Gambar akad nikah dah upload...skang ni terasa nak upload gambar sanding RIEHANA plak. i likeeeee! (versi gedik). Okessssssss....puan hamba (bkn tuan hamba ok!) bersanding pada 10.6.2011, hari jumaat. Try nak amik berkat hari jumaat ler tusssss.

Biasalah....waktu bersanding mestilah lepas jumaatkan, dalam pukul 3.00pm.
Pengalaman bersanding ni memang sweeeeet lah sangat2....rasa mcm hari2 nak sanding.
Colour tema yang aku pilih untuk majlis persandingan aku purple...aku suka sangat2 dengan warna purple ni. Kesampaian gak lah hajat aku nak pakai warna purple time sanding.

Haaaaa.....jom tgk gambar :-)








p/s : gambar ehsan Hidayah Sweetganu

Gambar2 ni bukti cinta dan kasih sayang RIEHANA...dan kasih sayang ini akan kekal sampai bila-bila.Insyaallah..Setelah pelbagai liku dilalui akhirnya hubungan ni berakhir dijinjang pelamin. Betul kata orang...'kalau niat kita nak mendirikan masjid dan menghalalkan hubungan adam dan hawa pasti Allah akan memudahkan segala-galanya bagi pasangan tersebut'. Terima kasih Allah...aku bersyukur akan rahmatMu.

Abang....genggam erat tangan sayang, bimbing sayang ke jalan Allah. Bantulah sayang untuk menjadi isteri yang solehah di dunia dan akhirat. Jadilah imam di dalam solat, juga imam di teratak cinta RIEHANA..sayang abang! 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...