Hari ni hari apa datuk harimau? Hari ini Hari Mengantuk Sedunia :-)

Kenapa tetiba tanya Datuk Harimau pasal hari ni....datuk harimau tau pasal jam/time/waktu jer. Nanti datuk harimau marahlah....tetiba jer melalut. Huahuahua.....MOTIFNYA?

Motifnya....hari ni saya amatlah mengantuk. Ada banyak penyebab yang membawa kepada rasa mengantuk ini (mcm reseach lah plak) :

Sebab yg pertama

::: Arini saya puasa, walaupom tadi saya mkn byk masa bersahur tp saya tetap rasa lapar sekarang. Macam2 makanan terbayang dekat kotak fikiran ni. (godaan syaitan betul ~ kasi pelempang dekat syaitan tu).

Sebab yg kedua
                          
::: Badan saya sedikit penat ye, sebab semalam ada kenduri tahlil dekat rumah mak mertua ~ sebagai menantu yang agak baik, saya buat semua kerja yang saya mampu buat (bunyi mcm ketua projek tahlil jer, padahal AJK potong memotong jer ~ potong bawang, sayur, buah).

     Huahua...haruslah aku saya berbangga sebab saya tetap nak menolong walaupom dari segi masak memasak saya xmampu nak menolong (mengaku dgn ikhlas..huahua)


Sebab yg ketiga

::: Saya boring sebab xada kerja nak dibuat......sebab yang ketiga ni sentiasa dialami dalam menempuhi liku-liku mghabiskan waktu kerja selama 8jam.huahuahua.

Saya cuba sedaya upaya untuk tido dengan selesa dekat opis ni...tp saya xmampu...hakhak.



Ini adalah cara yang agak selesa untuk tido bila dipejabat 
tapi risikonya tetap ada coz bila terjaga lengan rasa bagai nak patah.
Yang penting, tido tak tenteram coz asyik 
teringatkan bantal empuk kat umah.Haha.

Ada cara yang saya guna untuk mengcoverlinekan perbuatan jahat ini: 


Guna fail...bukak fail then tutup muka (mcm gmbr atas).
Budget org agak tgh tekun buat kerja.hahaha



- __________________-

Boleh tidur dengan tenang sambil mimpi bos senyum tgk kita buat keje.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...